BlijeDieren.nl

Winkel

klantenservice

Nu bij BlijeDieren.nl

klantenservice

Veelgestelde vragen

Je kunt de actuele status van je bestelling volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Deze bevestiging bevat een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, sturen we je een verzendbevestiging. In deze mail vind je een Track & Trace code. Met deze code kun je op de website van PostNL je pakket volgen.

 

Een bestelling plaatsen bij ons is heel eenvoudig. Volg deze stappen:

  • Stap 1: Voeg de producten die je wilt kopen toe aan je winkelwagen.
  • Stap 2: Log in, registreer jezelf als nieuwe klant of bestel als gast.
  • Stap 3: Kies je bezorgadres.
  • Stap 4: Kies je betaalmethode en bevestig je bestelling.

Wil je je bestelling annuleren? Dat kan als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om je bestelling te annuleren. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt dan kiezen om je bestelling te retourneren of te weigeren bij bezorging.

 

Je kunt kortingscodes alleen gebruiken als je ingelogd bent met je account. Heb je nog geen account? Maak deze dan eenvoudig en snel hier aan. Wil je je welkomstkorting uit de nieuwsbrief gebruiken? Zorg dan dat het e-mailadres van je account overeenkomt met het e-mailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Let op: lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.

 
 
 

Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is er iets beschadigd? Dat lossen we graag voor je op. Je kunt een verkeerd of beschadigd product terugsturen. Vertel ons duidelijk wat er mis is en hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen.

Heb je vragen of twijfel je ergens over? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Je kunt kortingscodes alleen gebruiken als je ingelogd bent met je account. Heb je nog geen account? Maak deze dan eenvoudig en snel hier aan. Wil je je welkomstkorting uit de nieuwsbrief gebruiken? Zorg dan dat het e-mailadres van je account overeenkomt met het e-mailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Let op: lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.

 
 

Betalen

Bij BlijeDieren.nl heb je meerdere opties om je aankoop te betalen. Hieronder vind je een overzicht van de beschikbare betaalmethoden:

Visa en Mastercard: Betaal met je creditcard via een veilige SSL-verbinding. De afhandeling gebeurt in samenwerking met je creditcardmaatschappij. De belasting van je kaart vindt plaats bij levering.

PayPal: Een snelle manier om online te betalen. Koppel je PayPal-account aan je bankrekening of stort er geld op. Betalen gaat vervolgens in één simpele stap.

iDEAL: Betaal direct via je eigen bank in een beveiligde internetomgeving. Dit vereist een Nederlandse bankpas.

Klarna: Betaal achteraf met Klarna. Je ontvangt eerst je bestelling en betaalt daarna binnen 14 dagen. Klarna voert een gegevenscontrole uit.

Cadeaukaarten: Betaal met cadeaukaarten van BlijeDieren.nl. Voer de code van je cadeaukaart in bij het afrekenen.

BlijeDieren.nl gebruikt Secure Sockets Layer (SSL) technologie om je gegevens te beschermen. Dit systeem codeert de informatie die je online verzendt, waardoor alleen de beoogde ontvanger jouw gegevens kan lezen.

Om kortingscodes te gebruiken bij je aankopen, moet je ingelogd zijn met je account. Als je nog geen account hebt, kun je dit snel en gemakkelijk aanmaken. Om de welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, dient het e-mailadres van je account overeen te komen met het adres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Let op: kortingscodes zijn niet geldig op lopende acties en aanbiedingen.

Support

Kees het konijn, ons digitale hulpje, is klaar om al je ingewikkelde vragen te beantwoorden. Je vindt hem linksonder op het scherm. 

Voor direct contact kun je ons contactformulier gebruiken. Onze klantenservice is op werkdagen ook telefonisch bereikbaar voor vragen over producten, bestellingen plaatsen, betaalopties en verzendinformatie. Ze helpen je ook graag bij het annuleren of retourneren van bestellingen.

DDG Companies

Telefoon: 085 301 63 97

WhatsApp: 085 301 63 97

E-mail: klantenservice@blijedieren.nl

Registratiegegevens:
DDG Companies
Kamer van Koophandel-nummer: 0000001
btw-nummer: NL12334567980

 

Wil je een klacht indienen over een product of onze service? Je kunt je klacht telefonisch doorgeven op 085 301 63 97, via e-mail klantenservice@blijedieren.nl, of via ons contactformulier. Na ontvangst van je klacht sturen we een bevestiging per e-mail. Je krijgt normaal gesproken binnen 24 uur op werkdagen een inhoudelijke reactie. In sommige gevallen kan dit oplopen tot 7 dagen.

Als je niet tevreden bent over hoe je klacht is behandeld, kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, gevestigd in Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

Je kunt ook een klacht indienen via het Europese ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wil je je bestelling annuleren? Dat kan als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om je bestelling te annuleren. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt dan kiezen om je bestelling te retourneren of te weigeren bij bezorging.

 

Kees het konijn beantwoordt al jouw vragen!

Wist je dat ons getrainde konijn linksonder op je scherm zit? Hij heeft maanden intensief getraind om al jouw vragen te beantwoorden

Vind hier al je antwoorden op je vragen...

Contact

We horen graag van je.
Neem gerust contact op met behulp van de onderstaande gegevens.

Kom in contact

Uren

Er zijn geen producten