Veelgestelde vragen over retourneren
Retourneren bij BlijeDieren.nl
Niet tevreden? Geen probleem! Als het product niet aan je verwachtingen voldoet of beschadigd is aangekomen, kun je het ruilen of retourneren.
Beschadigd product? Laat het ons binnen 48 uur weten via het retourformulier . Retourneer het binnen 14 dagen met ons retourformulier.
Vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@blijdieren.nl of het contactformulier hieronder.
Laat het ons binnen 48 uur weten via het retourformulier met begeleidend schrijven en foto’s van de beschadiging(en).
Retourneer het artikel binnen 14 dagen na de dag van ontvangst met ons retourformulier.
Het product moet bij ons aangeschaft zijn.
Neem bij retourneren in de groothandel altijd de kassabon of factuur mee en vul het retourformulier in voor snelle afhandeling.
Voor het retourneren van producten via de pakketdiensten worden handlingskosten van € 2,78 excl. BTW gerekend.
- Stuur of breng jouw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour met het retourformulier.
- Kom je het product retourneren in de groothandel? Neem dan altijd je kassabon of factuur mee en vul het retourformulier in voor snelle afhandeling.
- Het product moet bij ons aangeschaft zijn.
- Het product moet ongeopend en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden (tevens vrij van prijzen/stickers).
- Voor het retourneren van producten via de pakketdiensten worden handlingskosten van € 2,78 excl. BTW gerekend. In alle gevallen geldt dat medicijnen en afgeprijsde artikelen niet retour genomen kunnen worden!
Niet tevreden of beschadigd product ontvangen? Geen zorgen! Je kunt het ruilen of retourneren, afhankelijk van de reden.
Kapot of beschadigd product? Laat het ons binnen 48 uur weten via retourformulier, met begeleidende beschrijving en foto’s van de beschadiging(en).
Retourneer het artikel binnen 14 dagen na ontvangst met ons retourformulier
Je kunt je geld terugverwachten nadat we het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd. Dit proces duurt meestal enkele werkdagen. Zodra de retourzending is verwerkt, wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode die je hebt gebruikt.
Andere vragen? Je vindt ze hier..
Account
Account & Gegevens
Bestellen
Bestellen & Levering
Verzending
Verzending & bezorging
Betalen
Mogelijkheden & Problemen
Terugsturen
Terugsturen & Klachten
Support
Contact & Support
Veiligheid
Beveiliging & Keurmerken
Voorwaarden
Voorwaarden & Statement
Kees het konijn beantwoordt al jouw vragen!
Wist je dat je linksonder op het scherm ons getrainde konijn kunt vinden? Hij heeft maandenlange intensieve training gehad om al jouw vragen te kunnen beantwoorden.
Wij helpen graag!
We horen graag van je.
Neem gerust contact op met behulp van de onderstaande gegevens.