BlijeDieren.nl

Winkel

Verzendingen

Nu bij BlijeDieren.nl

Verzendingen

Veelgestelde vragen over verzendingen

Je kunt je bestelling thuis of op een ander adres laten bezorgen. Je factuuradres staat standaard als bezorgadres. Wil je dit wijzigen? Klik dan op ‘+ Nieuw adres’ om een ander bezorgadres in te voeren. Kies vervolgens voor standaard verzending naar dit nieuwe adres.

Voor normale pakketten geldt verzending vanaf 4,95 euro. Grote, zware of breekbare producten worden door een speciale afdeling van PostNL bezorgd, waarbij een transporttoeslag kan gelden. Deze toeslag wordt altijd duidelijk vermeld tijdens het bestelproces.

BlijeDieren.nl behoudt zich het recht voor om meerdere bestellingen van dezelfde klant naar hetzelfde adres in één pakket te leveren.

Je bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd. Bestel je op werkdagen vóór 22:00 uur? Dan versturen we vaak dezelfde dag nog. Bestellingen op zondag vóór 22:00 uur worden maandag geleverd. Voor grote producten, zoals aquaria of grote dierenverblijven, kan de levertijd variëren tussen 1 en 4 werkdagen. Deze worden door een speciale afdeling van PostNL bezorgd.

Let op: bij grote bestellingen, zoals meerdere zakken hondenvoer, gebruiken we een pallet. Deze worden ook door een speciale afdeling van PostNL geleverd en kunnen langer onderweg zijn. Tijdens het bestellen zie je of je bestelling binnen de standaardtermijn van 1 tot 2 dagen geleverd wordt.

Hieronder een overzicht van de bezorgdagen afhankelijk van het bestelmoment:

  • Maandag vóór 22:00: bezorging op dinsdag.
  • Maandag na 22:00: bezorging op woensdag.
  • Dinsdag vóór 22:00: bezorging op woensdag.
  • Dinsdag na 22:00: bezorging op donderdag.
  • Woensdag vóór 22:00: bezorging op donderdag.
  • Woensdag na 22:00: bezorging op vrijdag.
  • Donderdag vóór 22:00: bezorging op vrijdag.
  • Donderdag na 22:00: bezorging op zaterdag.
  • vrijdag vóór 22:00: bezorging op zaterdag.
  • vrijdag na 22:00: bezorging op maandag.
  • Zaterdag de hele dag: bezorging op maandag.
  • Zondag vóór 22:00: bezorging op maandag.

Je kunt de actuele status van je bestelling altijd bekijken in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je een e-mail met verzendinformatie. Hiermee kun je jouw pakket volgen via de website of app van PostNL.

Als je niet thuis bent bij de levering, probeert de bezorger het pakket bij de buren af te geven. Lukt dit niet, dan gaat je bestelling naar een afhaalpunt van PostNL. Je kunt de status van je bezorging volgen via de PostNL app of op hun website.

Als je bestelling bij een PostNL locatie is afgeleverd, heb je 7 dagen de tijd om deze op te halen. Daarna wordt de zending automatisch naar ons teruggestuurd. Bij het ophalen kan om een geldig legitimatiebewijs gevraagd worden. Als je de bestelling zelf niet kunt ophalen, kan iemand anders dit voor je doen. Die persoon moet dan wel een kopie van de orderbevestiging meenemen. Heb je een briefje van PostNL ontvangen omdat je pakket niet bezorgd kon worden? Op het briefje staat beschreven wat te doen als iemand anders jouw bestelling gaat ophalen.

Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok kunnen bijvoorbeeld niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.

Bekijk ook onze andere topics

Kees het konijn beantwoordt al jouw vragen!

Wist je dat je linksonder op het scherm ons getrainde konijn kunt vinden? Hij heeft maandenlange intensieve training gehad om al jouw vragen te kunnen beantwoorden.

Wij helpen graag!

We horen graag van je.
Neem gerust contact op met behulp van de onderstaande gegevens.

Er zijn geen producten